Meer
Publicatiedatum: 14-10-2019

Inhoud

Terug

Digitale dienstverlening

Digitale dienstverlening

Onze omgeving is sterk in ontwikkeling en digitalisering biedt steeds meer mogelijkheden. Wij zullen deze mogelijkheden maximaal benutten, maar blijven ook altijd nog via de reeds bekende kanalen bereikbaar. Daarnaast maken wij gebruik van moderne hulpmiddelen, zoals Sociale Media om informatie te verzamelen en informatie te delen.

In 2018 blijven wij het gebruik van sociale media stimuleren en monitoren. Verder onderzoeken wij de mogelijkheden van Whatsapp in onze communicatie en zetten in op het maximaal digitaal faciliteren van onze processen waarbij procesinformatie beschikbaar is via een persoonlijke internet pagina



Toelichting

G
Kwaliteit

In 2018 is de mogelijkheid voor de volgende producten ingevoerd: aangifte overlijden, melden voorgenomen huwelijk.

Door juridische problemen is het invoeren van de Whats App als medium uitgesteld tot er duidelijkheid is over het zakelijk gebruik van Whats App. De verwachting is dat dit medio 2019 duidelijk wordt.

 

G
Tijd

Conform gestelde planning.

G
Geld

Conform gestelde financiële kaders.